domingo, 16 de marzo de 2014

"Cámara en mano y a Tarragona"

Com ja vaig dir al twitter, dijous passat em van confirmar q podia donar un cop de mà al cos tècnic del @martinenc.
El cap de setmana anterior ja havia anat a Igualada a enregistrar les primeres imatges pel meu nou equip, doncs s'enfrontava al Torredembarra qui, després de la victòria a Igualada, ocupava la 2a.plaça i amenaçava amb intentar destronar al rei...
Tot i no estar confirmat el meu fitxatge, valia la pena començar a veure el q es coïa al grup 2.

En el cas concret q  ens ocupa, vaig poder copsar les 4 idees bàsiques de l'equip torrenc per ajudar al líder del grup 2 a plantejar el partit neutralitzant les opcions del rival i intentant trobar els punts dèbils per on atacar més plàcidament.
Ja sabeu, les lligues es guanyen amb els de dalt i en els petits detalls....

Divendres doncs, vaig conèixer al grup i vam poder comentar les imatges a la "sala de projecció". Fase d'inici, joc de continuació, accions a pilota aturada, fase defensiva, basculacions, pressió... Fins aquí, res nou, excepte les magnífiques instal.lacions del club!

Avui, toca viatjar una mica més lluny i anar cap a Tarragona a veure el Torreforta!
Actualment ocupa la 4a.plaça però té a tocar la segona posició: la derrota del Torredembarra li permetrà superar a l'equip torrenc i acabar, com a mínim, en 3a.posició si aconsegueix guanyar. Qui sap si en dos jornades, al rebre al líder, també estarà en condicions de disputar el tron al rei...

Així, novament em trobo davant l'anàlisi d'un rival q lluita per ocupar places de promoció i acompanyar la Pobla de Mafumet a la Tercera Divisió representant les comarques tarragonines.

Al davant però, no val oblidar-ho tb hi haurà un equip! En aquest cas, un altre barceloní: el Tecnofutbol, q s'hi juga allunyar-se del descens!
És sens dubte un altre dels factors a tenir en compte, doncs com sabeu no només es tracta d'analitzar l'equip rival al terreny de joc on es jugarà el  partit (hi ha equips q varien l'estil de joc a casa i fora) sinó també cal analitzar el joc d'un equip tenint en compte el q tens al davant!

Així doncs, GPS i a conèixer dos nous equips...
Sense referències, l'anàlisi sempre serà  més objectiu!
Som-hi!

No hay comentarios:

Publicar un comentario