jueves, 28 de marzo de 2013

Què fa un entrenador?



Els nens i nenes de primer, de l'Escola  Sant Vicenç, han estat estudiant el futbol...
Van decidir havien d'entrevistar algun entrenador q li fés cinc cèntims sobre la feina d'un entrenador de futbol! Així q em van demanar q em semblaria, i per suposat, els hi vaig dir q encantat!!!

Així q vam parlar durant alguns minutets de la tasca d'un entrenador durant el partit i durant els entrenaments, vam veure alguns dels estris q utilitzem els entrenadors i per un moment, tots van ser entrenadors!
Això sí, no vaig escapar a una bona bateria de preguntes... A mode de roda de premsa! jejeje

Cliqueu aquí si voleu veure la noticía del seu blog...
i si voleu veure'n les fotos del dia en qüestió, cliqueu aquí!

I si voleu veure el powerpoint q els hi vaig passar "Què fa un entrenador" cliqueu al següent enllaç: https://docs.google.com/file/d/0BwOFOO99eDByZ2pFRjJNbWUyVUU/edit?usp=sharing

No hay comentarios:

Publicar un comentario